Recenzie: Tomb Raider Inceputul

Merg din nou la film fara sa fi vazut celelalte filme din serie. Si ce sa vezi? M-a facut iar sa vreau sa vad si restul seriei. Stii de ce se intampla asta? Pentru ca eu sunt genul acela cu filme doar de love, happy ending and that’s all :)). Cred ca ar trebui sa ma maturizez putin, pentru ca imi dau seama cate filme bune am ratat din cauza limitelor ce mi le-am impus singura.

Povestea

In noua pelicula, Lara Croft, fiica unui aventurier ce dispare atunci cand ea e doar o adolescenta, are acum 21 de ani si niciun scop in viata. Ea este un simplu curier pe bicicleta, caruia abia ii ajung banii sa plateasca chiria. Desi mostenitoarea unei averi imense lasate de tatal sau, Lara refuza tot, necrezand ca tatal ei nu mai este. Isi doreste enorm de mult sa desluseasca misterul mortii tatalui sau, asa ca lasa totul in urma si pleaca in cautarea lui, spre ultima destinatie in care stie ca s-a aflat acesta. Misiunea ei va fi destul de grea si periculoasa dar supravietuirea ei in aceasta aventura ii va aduce supranumele de “tomb raider”.

Impresii dupa vizionare:

• Actrita suedeza Alicia Vikander, o inlocuieste pe Angelina Jolie in rolul Larei Croft. Nu stiu cum a jucat Angelina, dar pentu mine noua Lara a fost geniala. Afirmatia mea este si in contextul in care am citit ca ea, pentru acest rol, a fost supusa la antrenamente dure pentru a avea o asemenea conditie fizica ceruta de rolul ce avea sa il interpreteze.
  • Mi-a placut filmul pentru ca e o combinatie de aventura cu actiune, care chiar te prinde si parca esti acolo si traiesti fiecare moment alaturi de Lara.
  • Unele scene in care Lara reusea sa se salveze din unele pericole mi s-au parut putin trase de par, parea ca ar fi avut mai multe vieti :)).
  • Desi efectele nu au fost wow, mi-a placut sa vad filmul 3D.

Recomandari:

• Iti recomand neaparat sa vezi filmul la IMAX, pentru ca ti-am mai spus si iti repet, niciun film nu se compara cu cel vazut pe ecranul IMAX, cu o inaltime echivalenta a 7 elefanti, care desi e plat, e usor curbat si se extinde dincolo de posibilitatea vederii periferice. Pe orice scaun din sala te-ai afla vezi complet ecranul.
  • E un film pentru toate varstele asa ca poti merge cu iubitul, prietenii, sora, oricine vrei tu.
  • Uita-te la celelalte filme din seria Tomb Raider pana sa mergi la acesta, pentru a putea face o comparatie mai buna decat am reusit eu.

Trailer: