Mulțumesc 2018

Fiecare an e special în felul lui, poate cu mai multe sau mai puține realizări, poate cu mai mulți sau mai puțini oameni noi în viața ta, poate cu momente mai grele sau mai fericite, dar sigur diferit de precedentul prin simplul fapt că și tu ești altul de la un an la altul. De ce îi mulțumesc eu anului 2018? Pentru ca sunt un om sănătos, pentru ca am familia lângă mine, pentru că am un bărbat alături care mă iubește și mă susține, pentru prietenii mei (chiar dacă puțini, valoroși), pentru momentele frumoase care mi-au creat amintiri de neuitat pe care le păstrez acum nu doar în albume, dar și în suflet. Sunt recunoscătoare și pentru momentele mai grele pentru care poate am plâns și m-am enervat ca apoi să învăț ceva. Mulțumesc 2018 că mi-ai ghidat pașii spre 2019 și promit să nu repet greșelile și să zâmbesc pe mai departe no matter what…

E greu să faci un articol de sfârșit de an mai ales când ești un om obsedat de poze și ai cu miile și nu vrei să îți plictisești cititorii cu povești. So…să vedem ce iese…my year:

Ianuarie e pentru munte

Eu nu știu să schiez, nici măcar să mă dau cu placa și mi-am luat bărbat născut și crescut la munte, dar ce sa vezi…nici el nu știe. Cu toate astea de 3 ani mă duce să mă plimb prin zăpadă la Straja, să mă bat cu bulgări, să beau vin fiert pe pârtie, la fiecare început de an. Nu va fi așa tot timpul pentru că îmi promite că vom învăța să schiem. Deocamdată mă mulțumesc cu aerul rece de munte care îmi crează un blush natural în obraji și cu plimbările prin nămeți.

Mi-am îndeplinit un vis

Am plecat la București la concertul Andrei de la Sala Palatului. Am povestit despre experiența aceasta într-un articol pe blog și voi lăsa link-ul aici. A fost un vis al meu pe care am reușit să îl împlinesc în 2018. Pe lângă experiența în sine a concertului fabulos, am avut ocazia să explorez și Bucureștiul într-o oarecare măsură. Mi-a plăcut super mult și chiar dacă mi-am dorit să revin anul acesta dar planurile mi-au fost date peste cap, 2019 sper să mă scoată la plimbare și să mă așeze la o cafea în Centrul Vechi.

Iubesc și sunt iubită

Martie e luna iubirii pentru mine. Asta pentru că e luna în care mi-am cunoscut iubirea și în care am fost cerută de soție. Încercăm ca în fiecare an de când ne-am cunoscut să facem ceva special pentru noi. Consider că e destul de important să sărbătorești astfel de momente care ți-au schimbat cursul vieții. Suntem prea ocupați cu jobul și cu problemele zilnice, iar astfel de ocazii sunt importante pentru a-ți reinventa relația și a vă aminti ce v-a adus împreună.

Iar dacă puteți, sărbătoriți printr-o escapadă, nu contează că e în țară sau în străinătate, la munte sau la mare, sau doar într-un oraș nou. Eu mi-am dorit de mult timp să văd Oradea și aceasta a fost ocazia perfectă. Nu am ales întâmplător această destinație, dar Oradea a fost declarat orașul celor mai veseli oameni din țară, așa că unde să mergi să sărbătorești fericirea mai bine? Am trăit momente frumoase în doi și am vizitat mult. În cazul nostru călătoriile ne apropie foarte multe, ne ajută să ne dedicăm mult timp unul celuilalt.

Travel, travel, travel

Aveam o listă pe care mi-o fac în fiecare an cu colțuri ale lumii, Europei, țării, pe care îmi doresc să le vizitez. Am bifat destule și în 2018 și mă bucur în primul rând că mi-am văzut țara frumoasă. Așa că am bifat:

Sighișoara

Un rai cu iz medieval de care m-am îndrăgostit la prima vedere. Străduțe înguste, case colorate, parfum de flori, relaxare totală. Mi-a plăcut foarte mult și am povestit despre asta aici.

Cetatea de la Deva

Am trecut de multe ori prin Deva fără să îmi fac timp să urc la cetate. Am fost tot timpul curioasă când îi priveam ruinele îndepărtate de pe geamul mașinii. Când în cele din urmă mi-am făcut timp, m-a prins o furtună de îmi puteam stoarce tricoul de apă. Nu mi-a păsat, urcasem până acolo, nu mă putea opri ploaia, chiar dacă mi-a stricat planurile de poze. Nu am scris pe blog despre asta, dar o să o fac chiar dacă a trecut ceva timp de atunci.

Cluj

O urmăresc de mult timp pe Ioana Grama și îmi doream de mult să văd locurile faine din Cluj ce le știam de la ea. Mai auzeam multe păreri pro și contra Cluj și voiam să îmi formeaz una a mea. Fain, fain la Cluj am povestit într-un foarte apreciat articol pe blog.

Târgu Jiu

Am ajuns la Târgu Jiu pentru nunta unei prietene și a fost ocazia perfectă pentru a vizita. Într-o oră am văzut tot, așa că așteptările mele au fost prea mari legate de acest oraș.

Cetatea Șiriei

Wow asta a fost duminica mea preferată, aer curat, picnic romantic, panoramă superbă.

Belgrad (Serbia)

O altă călătorie ce nu are încă un articol pe blog, pentru că uneori nu am starea necesară să scriu, v-am mai povestit despre asta, așa că soon o să fie pe blog. La Belgrad am fost de 1 mai și fără a povestii prea multe, am fost, am vizitat, a fost ok, dar nu aș mai merge cu altă ocazie.

Paralina Katerini (Grecia)

Am decis să facem concediul tot în Grecia pentru că ne e prea dragă țara asta. Am mai fost în Paralia în ultimul an de facultate cu niște prieteni și m-am bucurat să mă întorc. Am făcut un jurnal de călătorie pe blog despre vacanța aceasta.

Skiathos (Grecia)

Colț de Rai în care m-aș întoarce de fiecare dată cu drag. Recomand oricui să își facă un concediu acolo unde peisajele par pictate de mari pictori ai lumii.

Northampton (Anglia)

E recentă povestea cu lunile de noiembrie petrecute în Anglia. Nu o să o reiau, pentru că o găsești aici.

Cambridge ( Anglia)

Auzi tot timpul vorbindu-se de Universitățiile din Crambridge dar să le vezi e o experientă unică, chiar dacă nu faci asta neapărat în calitate de student.

Evenimente

Anul acesta am început să mă bucur mai mult de statutul de blogger. Am avut ocazia să fiu invitată la evenimente de fashion și nu numai:

• Opera Fashion Fair: cel mai fashion eveniment caritabil din Timișoara
  • Timișoara Fashion Week
  • Glam Exclusive Party by Kapa Center
  • Evenimente marca Artisans d’Amour
  • Kapa Fall Sesion

Pe lângă momentele frumoasele și lucrurile noi pe care le-am aflat, m-am bucurat să cunosc și mulți oameni frumoși cu care acum țin legătura. Mă bucură faptul că munca mea e răsplătită într-un fel și că bloggeri sunt din ce în ce mai mult băgați în seamă în Timișoara.

Colaborări

• UCCA: brand-ul meu de suflet cu care am o frumoasă colaborare de 4 ani. Am pozat mult și anul acesta, am râs, am mâncat ciocolată, suntem o echipa frumoasă și sper să pot face parte cât mai mult timp din acest proiect.
  • Cinema City România: am văzut multe filme în format IMAX în 2018 asta doar mulțumită colaborării mele cu ei. Mulțumesc că văd tot timpul filmele în avanpremieră și că recenziile mele au creat acestă frumoasă colaborare.
  • favi.ro : primul meu articol plătit de pe blog a fost datorită propunerii venite din partea acestui motor de căutare și mulțumesc pentru această colaborare.
  • Kapa Center: e o colaborare nouă de care mă bucur în ultima perioadă. Pe lângă invitațiile la evenimentele exclusiviste marca Kapa Center, mi s-a oferit ocazia să fiu model în primul număr al revistei ce va apărea în curând.
  • bonprix: am primit propunerea cu mult entuziasm și sper să colaborăm și pe viitor.
  • BuzzStore: cea mai mare comunitate de ambasadori de brand din România. Am testat în mod gratuit mai multe produse ce mi-au rămas mie în urma respectării anumitor cerințe.

Ce lucruri am făcut pentru prima oară în 2018?

• Am participat la Color Run Timișoara, o experiență genială plină de adrenalină, culoare, spumă, muzică bună și distracție.
  • Am împlinit incredibila vârstă de 30 de ani. Refuz această vârstă pentru că eu mă simt de 20 așa că în afară de o zi de naștere plină de prieteni și cadouri nu a fost nimic wow că am schimbat prefixul.
  • Am participat la Timișoara Bântuită, o chestie ce trebuia să fiu wow și nu a fost nici măcar bau.
  • am citit mult(eu citesc dar nu ca anul ăsta) și recomandarea mea e: Conversații cu Dumnezeu de Neale Donald Walsch, mi-a schimbat mult modul de a vedea unele lucruri în viață.
  • am cunoscut-o pe Andreea Raicu
  • am mâncat la un restaurant chinezesc
  • mi-am cumpărat un Pegas și am mers cu el la job
  • mi-am cumpărat domeniu și anul acesta am fost adrillia.ro

Deschizând atât de multe foldere cu poze și făcând o călătorie printre amintiri mă declar un om fericit. Poate că am omis unele momente frumoase, pentru că au fost multe, dar toate au locul lor în sufletul meu, la fel și oamenii pe care i-am cunoscut sau care erau deja în viața mea. Nu am dorințe și nici așteptări pentru 2019, știu că totul o să decurgă așa cum trebuie. Am însă un sfat pentru tine, bucură-te mai mult de lucrurile mici și viața ta va fi mai frumoasă.

Mulțumesc că mi-ai citit bogul și anul acesta și mulțumesc pentru mesajele frumoase și mai puțin frumoase, ele îmi dau mai mult chef de scris și dorința de a fi din ce în ce mai bună.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1…LA MULȚI ANI 2019!  2018 MULȚUMESC PENTRU AMINTIRI, 2019 ÎNCEPEM
 UN NOU  CAPITOL ÎMPREUNĂ!